دانلود رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 109
نویسنده : جهان پسند

ebook-Pdf

کار دختر و پسر جوانی به خاطر توقع های زیاد دختر، به جدایی می کشد. پسر می رود و زندگی دوباره تشکیل می دهد و دختر در تنهایی خودش، متوجه اشتباهش می شود. بعد از ماجراهایی دختر و پسر داستان، دوباره به هم می رسند. به نظرتان از سوژه ای تا به این حد تکراری و کلیشه ای می شود داستانی خوب و خواندنی درآورد؟ نازی صفوی نشان داده که می شود. او در دالان بهشت با پرداخت خوب روحیات دختر توانسته کاری متفاوت ارائه بدهد. نازی صفوی، متولد ۱۳۴۶ در تهران است. کتاب اولش، دالان بهشت در سال۱۳۷۸ منتشر شد و از آن موقع تا حالا سومین کتاب پرفروش ۱۴سال اخیر بوده است ( بعد از بامداد خمار و چراغ ها را من خاموش می کنم ). داستان بعدی او، برزخ اما بهشت سال۸۳ منتشر شد و نشان داد که با نویسنده ای کم کار طرف هستیم.
دالان بهشت را به اصرار یکی از دوستانم به چاپ رساندم و هیچ قصدی برای نویسنده شدن و چاپ کتاب نداشتم و ندارم. ولی خوشبختانه کتاب به چاپ سوم رسید و با استقبال خوانندگان روبه رو شد. این برخوردها و نامه های مردم است که همچنان به من روحیه می دهد. حتی هفته پیش در آمریکا کتاب دالان بهشت ترجمه شد و من از کشورهایی مثل استرالیا، انگلیس، کانادا و…  نامه و ای میل دارم.  نوشتن دالان بهشت از یک یادداشت کوچک پشت جعبه دستمال کاغذی ماشین شروع شد؛ وقتی که پشت چراغ قرمز گیر کرده بودم. بعد هم برزخ اما بهشت را نوشتم. الان هم ۳ تا کتاب دارم که معلوم نیست کی تمام می شود  .
چون خودم را محدود به زمان نمی کنم؛ شاید یک ماه دیگر یا شاید ۲ سال دیگر. اسم یکی از آنها این است: تا بهشت راهی نیست، اگر این جان خسته بگذارد . این اسم را تا حالا به هیچ کس نگفته بودم ولی فکر می کنم اسم خوبی بشود.
من همیشه حسم را می نویسم و باور دارم حرفی که از دل برآید بر دل می نشیند و مطمئنا کتابی که با احساس نوشته نشود، قابل خواندن نیست؛ مثل آشپزی از روی کتاب که آن طعم واقعی را نخواهد داشت و هیچ وقت مثل غذای مادربزرگ نمی شود! قواعد و قانون ها در نوشتن باید رعایت شود. ولی بدون احساس فایده ای ندارد و اگر نویسنده پشت داستان فکری نداشته باشد یا دردی را نکشیده باشد، نمی تواند داستان جالبی بنویسد.

 




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی , دانلود PDF دالان بهشت, دانلود PDF رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود رایگان کتاب PDF دالان بهشت, دانلود رایگان کتاب PDF رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود رایگان کتاب دالان بهشت, دانلود رایگان کتاب رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود رایگان کتاب پی دی اف دالان بهشت, دانلود رایگان کتاب پی دی اف رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود مجموعه کتاب های نازی صفوی, دانلود همه کتاب های نازی صفوی, دانلود کتاب PDF دالان بهشت, دانلود کتاب PDF رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود کتاب الکترونیکی دالان بهشت, دانلود کتاب الکترونیکی رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود کتاب دالان بهشت, دانلود کتاب رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی, دانلود کتاب های الکترونیکی نوشته نازی صفوی, دانلود کتاب های نازی صفوی, دانلود کتاب های نوشته شده نازی صفوی, دانلود کتاب پی دی اف دالان بهشت, دانلود کتاب پی دی اف رمان دالان بهشت نوشته نازی صفوی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
dokhtari az garbe iran در تاریخ : 1393/3/10/6 - - گفته است :
سلام



وب بسیار زیبا وپر محتوایی دارین



به وب منم سربزنید



وبانظرات زیباتون خوشحالم کنید
پاسخ:متخلف


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 395
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 723
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 7660
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com