دانلود رمان مردی در تاریکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 خرداد 1393
بازدید : 84
نویسنده : جهان پسند
مردی-در-تاریکی

نويسنده كتاب : پل استر
ناشر كتاب : کتابخانه دیجیتال ایران
زبان كتاب : فارسی
تعداد صفحات : 220
حجم دانلود : 4 مگابایت

پل استر نویسنده ای است که دیگر نیازی به معرفی ندارد؛ نویسندهء آمریکایی که شهرت و محبوبیتش در کشورهای اروپایی بیشتر از محل زندگی اش،بروکلین،است.او در رمان های عموما” کوتاهش نگاه متفاوتی به کشورش و در نهایت به جهان اطرافش دارد و بدون هیچ اعراقی می توان گفت که او یکی از نویسندگان تراز اول ادبیات امروزاست. استر در رمان “مردی در تاریکی” دوباره جهانی را می آفریند که ساخته نگاه خاص خودش است و ما با خواندن همان صفحات اول کتاب با نویسندهء کتاب هایی چون سه گانه نیویورک روبرو می شویم. کسی که در رمان نویسی از قابلیت های تعلیق و مفاهیم خاص فلسفی اش بهره می برد.

استری که به سینما علاقه مند است، به طوریکه حتی در این رمان از یک سری از فیلم های محبوبش نام می برد و با مرور روایت فیلم به تحلیل آن ها نیز می پردازد،استری که به فلسفه امروز علاقه مند است، و مطالعات کافی و وسیعی که دارد در در کارهایش سعی می کند معنایی فراگیر تر از آنچه که در دل رمان است به خواننده نشان می دهد و در نهایت استری که در بیشتر کارهایش از شیوه های پلیسی و جنایی استفاده می کند تا رمانی پر تعلیق و جذاب به خوانندگانش ارائه دهد.

رمان” مردی در تاریکی” داستان نویسنده ای است که روی صندلی چرخدارش نشسته و در خاطرش قصه ای را شکل می دهد که شخصیت های آن دل خوشی از آفریننده اش ندارند و با استخدام مردی در جهان بیرون داستان قصد کشتن او را دارند.در این داستان جهان واقعی(یا واقعیت بیرونی) با شکل خاصی با جهان ذهنی نویسنده اش به هم تنیده می شود و استر با استادی تمام سعی می کند تا به ورطهء کلیشه های موجود در چنین داستان هایی نیفتد.

 

 دانلود فایل




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان مردی در تاریکی , دانلود رمان , دانلود کتاب , دانلود کتاب مردی در تاریکی اثر پل استر , پل استر , دانلود کتاب مردی در تاریکی نوشته پل استر , دانلود رمان مردی در تاریکی اثر پل استر , دانلود رمان مردی در تاریکی نوشته پل استر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 736
بازدید ماه : 1012
بازدید کل : 7673
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com