دانلود رمان جدید الهه ناپاک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 61
نویسنده : جهان پسند

Roman_elaheye_napak_Namakdooon.ir

 

خلاصه داستان :

- فکر نمی کردم یه روز توی این وضعیت ببینمت …
– آره .. آره .. درسته که من اون فرشته ی پاک نبودم … درسته که من اون الهه ای که دنبالش بودی نبودم … اما دوستت دارم لعنتی … هم تو رو … و هم آترا رو …
فریاد کشیدم :
– دیگه اسم اونو نیار .. می فهمی ؟ نمی خوام اسم ِ اونو از زبون تو بشنوم …!
+ خدآیا …
من مَردم … می دونم … اما …
گاهی مثل ِ دختر بچه ی چهار ساله ای که عروسک ِ مو طلایی اش رو گم کرده ، می خوام بزنم زیر گریه و هق هق کنم … دوست دارم گاهی اونقدر برای از دست رفته هام شونه بلرزونم که لرزش ِ زانوهام حس نشه …
من ِ مَرد … یه روزی کوه درد می شم و از زمین و زمان بیزار … تنها چیزی که نیاز دارم ، یه دل سیر گریه اس …

 

download – pdf

download – java

download – apk

download – epub




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان جدید الهه ناپاک , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , الهه ناپاک جدید دانلود رمان الهه ناپاک دانلود رمان الهه ناپاک برای موبایل دانلود رمان جدید الهه ناپاک برای اندروید دانلود رمان جدید برای موبایل و کامپیوتر رمان رمان الهه ناپاک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 425
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 753
بازدید ماه : 1029
بازدید کل : 7690
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com