عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 96
نویسنده : جهان پسند
عنوان: بادنماها و شلاق ها

نویسنده: نسیم خاکسار

مترجم: 

تعداد صفحات: 98

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:  2.32 مگابایت

 

توضیحات:
نسیم خاکسار (۱۳۲۲ آبادان) از نویسندگان و نمایش‌نامه‌نویسان ایرانی است. از او ۲۶ جلد کتاب تاکنون چاپ شده است. چندین اثر آقای خاکسار به زبان هلندی نیز ترجمه شده‌است. این اثرها عبارتند از: بقال خرزویل، سفر تاجیکستان، بادنماها و شلاق‌ها و نمایشنامهٔ زیر سقف. نسیم خاکسار در دانشسرای معلم در اصفهان و همدان تحصیل کرد و چند سالی در روستاهای آبادان و بویراحمد آموزگار بود. او داستان‌نویسی را از سال ۱۳۴۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۴۶ بازداشت شد. وی پس از انقلاب ناچار به ترک ایران شد و در هلند اقامت نمود.
دوستی‌ دارم‌ که‌ گاه‌به‌گاه‌ او را می‌بینم‌. او هم‌ در این‌جا زندگی‌ می‌کند؛ با این‌تفاوت‌ که‌ او نویسنده‌ و نوازنده‌ است‌ و من‌ در قالی‌فروشی‌ای‌ که‌ با کرامت‌،بعد از جدایی‌اش‌ از مریم‌ و آمدنش‌ به‌ هلند، علم‌ کرده‌ایم‌ قالیچه‌ و گلیم‌های‌کهنه‌ را رفو می‌کنم‌. البته‌ یکی‌ دو ماهی‌ است‌ که‌ به‌طور موقت‌ سر کار نمی‌روم‌.کرامت‌ هم‌ مرا به‌ حال‌ خودم‌ گذاشته‌ است‌ و تنهایی‌ مغازه‌ را می‌گرداند.کرامت‌ چون‌ معتقد است‌ این‌ تنها شغلی‌ است‌ که‌ به‌ من‌ می‌خورد زیاد نگران‌نیست‌. می‌داند بعد از یافتن‌ کمی‌ تعادل‌ دوباره‌ به‌کارم‌ برخواهم‌ گشت‌ ورفوکردن‌ جاهای‌ شندرة‌ قالیچه‌ و گلیم‌ها را به‌ عهده‌ خواهم‌ گرفت‌.


:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب بادنماها و شلاق ها نسیم خاکسار , کتابخانه مجازی , رمان , دانلود رمان , دانلود کتاب رمان , داستان کتاب داستان بلند , رمان , داستان , ,
تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 84
نویسنده : جهان پسند
عنوان: اصفهان نصف جهان

نویسنده: صادق هدایت

مترجم: 

تعداد صفحات: 56

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم: 816 کیلوبایت

 

توضیحات:
"در این کتاب، چهار نوشته از صادق هدایت به چاپ رسیده است. نخستین، "اصفهان نصف جهان" نام دارد که شرح سفر و مشاهدات صادق هدایت از اصفهان است. او در ایام تحصیل سفری چهار روزه به اصفهان می‌کند و گزارش این سفر را در قالب تکلیف درسی عرضه می‌نماید. سفرنامه با نقل خاطره‌ای از دوره تحصیل نویسنده آغاز می‌شود؛ سپس از ماجراهای بین راه سخن می‌رود. مشاهدات هدایت از خیابان چهارباغ، چهل ستون، میدان شاه، مسجد شاه، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، پل خواجو، مسجد جامع، مدرسه هارونیه، امامزاده اسماعیل، دارالبتی یا دارالبطیخ، محله جلفا و کلیسای آن، به طور کلی مردم و آداب معاشرت و مناظر دیگر شهر مطلب بعدی را تشکیل می‌دهند. دومین مطلب با عنوان "مرگ"، نوشته کوتاهی است درباره مرگ از نویسنده بلژیکی به نام "گان" که ظاهرا صادق هدایت ترجمه کرده است. دو نوشته دیگر، دو داستان کوتاه است به نام‌های "سامپینگه" و "هوس باز"."


:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: کتابخانه مجازی , رمان , دانلود رمان , دانلود کتاب رمان , داستان کتاب داستان بلند , رمان , داستان , کتاب دانلود کتاب اصفهان نصف جهان صادق هدایت ,
تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 111
نویسنده : جهان پسند
عنوان: در سفر

نویسنده: مهشید امیر شاهی

مترجم: -

تعداد صفحات: 167

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم: 1.67 مگابایت

 

توضیحات:
 


مهشيد اميرشاهي متولد 1319 در تهران است. او فعاليت ادبي خود را با ترجمه و ويراستاري كتاب‌هايي براي كودكان آغاز كرد، و اولين مجموعه داستانش به نام "كوچه‌ي بن‌بست" در سال 1345 منتشر شد. در چهار سال پس از آن سه مجموعه به نام‌هاي "سار بي بي خانم"، "بعد از روز آخر" و "به صيغه‌ي اول شخص مفرد" از وي به چاپ سپرده شد. آثار ديگر او "در حضر"، "در سفر" و "مادران و دختران" است كه در خارج از ايران منتشر شده‌اند.
بخشی از کتاب در حضر نوشته مهشید امیرشاهی :
من این مردم را نمی شناسم– مردمی که در چشم­هایشان به جای حیای آشنا، بی­شرمی بیگانه جا دارد. زبانشان را نمی فهمم – زبانی که درعوض سخن شیرین، بار تلخ شعار گرفته است. این مردمی که پا را به تجاوز بر می­دارند و در سر نقشهٌ تهاجم دارند، از من دورند. این مردمی که دستشان چنگ است و دلشان از سنگ، با من نیستند. من این مردمان را نمی­شناسم،‌ زبانشان را نمی­دانم. این عربده­ جویان از کجا آمده­اند؟ به کجا می­روند؟‌ از خاک این ملک چه می­خواهند؟ به سرنشینان این سرزمین چه می گویند؟ در حضر روایتی از ماجرای انقلاب 57 از دید یک نویسنده زن (خود خانوم امیرشاهی) است.


:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب کتاب PDF دانلود کتاب PDF مقاله دانلود رایگان کتاب در سفر مهشید امیر شاهی , کتابخانه مجازی , رمان , دانلود رمان , دانلود کتاب رمان , داستان کتاب داستان بلند , رمان , داستان , ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 46
نویسنده : جهان پسند
عنوان: مرجع کامل jQuery

نویسنده: هیمن حسین پنا


مترجم: 

تعداد صفحات: 125

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:  1.63 مگابایت

 

توضیحات:
جی کوئری (jQuery) یک نوع جدید از کتابخانه های جاوا اسکریپت است. jQuery کتابخانه ای سریع و سبک که با قدرت تمام پیمایش اسناد HTML، مدیریت رخدادها، انیمیشن کردن عناصر، آمایش داده ها و تعامل با AJAX را ارائه می کند. بصورت کلی jQuery برای تغییر در شیوه اسکریپت نویسی جاوا اسکریپت طراحی شده است. در کتاب پیش رو که جدیدترین و جامع ترین کتاب آموزش jQuery است با تمام موارد فوق آشنا خواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب مرجع کامل jQuery هیمن حسین پنا , jquery , آموزش jquery , آموزش کامل jquery , برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی , آموزش زبان jquery , دانلود کتاب jquery , دانلود کتاب آموزش jquery , کتابخانه مجازی ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 111
نویسنده : جهان پسند
عنوان: آشنایی با برنامه نویسی اسمبلی

نویسنده: وحید نصیری

مترجم: 

تعداد صفحات: 339

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:  2.60 مگابایت

 

توضیحات:
اسمبلی (به انگلیسی: Assembly) به مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU توانایی انجام آنها را دارد.) به دلیل سطح پایین بودن این زبان‌ها، نوشتن، اشکال‌زدایی و نگهداری برنامه سخت‌تر است. برای هر خانوادۀ CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد. این زبان به زبان مادر کامپیوتر بسیار نزدیک می‌باشد به‌طوری که تمامی برنامه‌های اولیه همچون ++C توسط زبان اسمبلی ساخته شده است و همچنین اکثر کارها در زمینۀ هک و مانند آن با این زبان انجام می‌شود. در زبان اسمبلی هر دستور زبان متناظر یک دستور باینری است. این زبان را با استفاده از اسمبلر‌ها می‌توان به زبان ماشین یعنی صفر و یک تبدیل کرد. نرم‌افزارهای اسمبلر بر روی سیستم نصب شده و با وارد کردن کدهای اسمبلی و اشکال‌زدایی کردن آن می‌توان آن‌ها را به زبان ماشین تبدیل کرد. در کتاب پیش رو که شامل ۳۳۹ صفحه و چندین فصل می باشد شما را بطور کامل با این زبان برنامه نویسی آشنا می سازد و نحوه کدنویسی و دستورات آن را به شما می آموزد.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب آشنایی با برنامه نویسی اسمبلی وحید نصیری , برنامه نویسی , کامپیوتر , رایانه , آموزش , آموزش رایانه , آموزش کامپیوتر , آموزش برنامه نویسسی , دانلود آموزش , دانلود آموزش کامپیوتر , دانلود آموزش رایانه , دانلود آموزش برنامه نویسی , زبان های برنامه نویسی , برنامه نویسی اسمبلی , اسمبلی , آموزش اسمبلی , آموزش برنامه نویسی اسمبلی , کتاب آموزش اسمبلی , دانلود کتاب آموزش اسمبلی , آشنایی با اسمبلی , دانلود کتاب آشنایی با اسمبلی ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 104
نویسنده : جهان پسند
عنوان: زبان برنامه نویسی فرترن

نویسنده: امید علیزاده

مترجم: 

تعداد صفحات: 132

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم: 731 کیلوبایت

 

توضیحات:
فورترن FORTRAN مخفف FORmula TRANslation زبان برنامه‌نویسی مفسری است (ایستای کامپایل شده). زبان برنامه‌نویسی فورترن زبانی ساده و محاسباتی است و پروژه‌های بسیاری از رشته‌های فنی مهندسی به کمک این زبان نوشته و اجرا شده‌است. این زبان در دهه۱۹۵۰ در شرکت آی‌بی‌ام توسط ۲۵ نفر از دانشمندان برجستهٔ رایانه به سرپرستی جان بکوس (John Backus) طراحی شد. فورترن اولین زبان برنامه نویسی سطح بالا است. نسخه‌های اخیر فورترن بر خلاف نسخه‌های قدیمی دارای قابلیت‌های شی‌گرایی هستند. فورترن دومین زبانی بود که از سوی انسی (ANSI) استاندارد شد تکامل آن را می‌توان در نسخه‌های پرشمار بعدی آن دید (فورترن ۶۶، فورترن۷۷، فورترن ۹۰، فورترن۹۵ و فورترن ۲۰۰۳). در فورترن سازگاری میان هر نسخه با نسخه پیشین هم‌چنان حفظ شد. از نسخه‌های جدید آن می‌توان به ویژوال فرترن اشاره کرد. فورترن نخستین زبان برنامه‌نویسی سطح بالا است. این زبان دهه‌هایی چند پرکاربردترین زبان رایانه‌ای در زمینه فیزیک و اقتصادسنجی بود. فورترن اکنون نیز به‌صورت گسترده در محاسبات علمی و محاسبات عددی بکار برده می‌شود. از مزیت‌های فورترن «تعریف متغیر در این زبان» است. در فرترن بر خلاف سایر زبان‌های سطح بالا مثل پاسکال یا سی، صحیح یا اعشاری بودن متغیر تعریف نمی‌شود. در این زبان به طور قراردادی متغیرهایی که با یکی از حروف زیر آغاز میشوند صحیح فرض می‌شوند و سایر متغیرها اعشاری در نظر گرفته می‌شوند.
برنامه نوشته شده بوس یله زبان فرترن شامل یک یا چند قسمت برنامه نو یسی می باشد که از تعدادی خطو دستورات Variable Declaration دستور تشکیل شده است که شامل دستورات تعری ف متغیر خاتمه م ی یابد . برنامه م ی END می باشد . هر برنامه به کلمه Execution Statement اجرایی تواند در قسمت ها ی مختلف ی نظ یر بدنه اصل ی ، ز یربرنامه ها ، مدول ها ،بلوک اطلاعات نوشته شود هر برنامه دار ای یک بدنه اصل ی است و سا یر قسمت ها م ی توانند در صورت نیاز به برنامه افزوده شوند . قسمت ها ی مختلف برنامه م ی توانند به صورت جداگانه کامپا ی ل شوند ( کامپای ل عمل بررس ی دستورات و تبدیل آن به زبان پردازنده است ) . دستورات نوشته شده به دو دسته اصل ی عبارات قابل اجرا و غ یر قابل اجرا تقس یم می شوند . دستورات اجرایی عمل ی را جهت اجرا مشخص می کنند حال آنکه دستورات غ ی ر اجر ایی نحوه اجرا ی ی ک پردازش را تعیین می کنند .


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب زبان برنامه نویسی فرترن امید علیزاده , آموزش , دانلود آموزش , کامپیوتر , رایانه , آموزش کامپیوتر , آموزش رایانه , دانلود آموزش کامپیوتر , دانلود آموزش رایانه , برنامه نویسی , برنامه نویس , آموزش برنامه نویس , آموزش برنامه نویسی , دانلود آموزش برنامه نویسی , برنامه نویسی تحت وب , آموزش برنامه نویسی تحت وب , دانلود آموزش برنامه نویسی تحت وب ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 253
نویسنده : جهان پسند
عنوان:  از مسافر تا تبخال

نویسنده:  احمد محمود

مترجم: -

تعداد صفحات: 425

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم: 3.109 مگابایت

 

توضیحات:
 
 
این کتاب یک مجموعه داستان کوتاه از احمد محمود می باشد که حاوی داستان های شهر کوچک ما ، در راه  ، چشم انداز ، وقتی تنها هستم ، نه ، پسرک بومی ، اجاره نشینان ، خانه ای بر آب ، غریبه ها ، آسمان آبی می شود.


:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: , کتابخانه مجازی , رمان , دانلود رمان , دانلود کتاب رمان , داستان کتاب داستان بلند , رمان , داستان , داستان بلند , کتاب دانلود کتاب کتاب PDF دانلود کتاب PDF دانلود رایگان کتاب از مسافر تا تبخال احمد محمود ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 153
نویسنده : جهان پسند
عنوان:  افسانه آفرینش در ایران

نویسنده: مه دخت کشکولی

مترجم: -

تعداد صفحات: 59

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:3.52 مگابایت

 

توضیحات:
 
مردم همیشه درباره آفرینش جهان و مردمان اندیشده اند . آنها می خواستند بدانند از که و از چه به وجود آمده اند و به همین دلیل افسانه های بسیاری برای آفرینش ساخته اند . هر کشوری بنابر چگونگی سرزمین و روحیه مردمش افسانه ای ویژه خویش دارد. ایرانیان نیز درباره آفرینش جهان افسانه ای دارند که در کتابی بنام بندهش آمده است . داستان این کتاب با بهره گیری از داستان آفرینش بندهش نوشته شده است .


:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب کتاب PDF دانلود کتاب PDF دانلود رایگان کتاب افسانه آفرینش در ایران مه دخت کشکولی , کتابخانه مجازی , رمان , دانلود رمان , دانلود کتاب رمان , داستان کتاب داستان بلند , رمان , داستان , داستان بلند ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 197
نویسنده : جهان پسند

Khodat Bash دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : خودت باش 

2 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : specialstar کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.7 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.1 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 190

14 دانلود رمان خودت باش | specialstar کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

همه ی ما به یک نقطه مشترک رسیدیم، این نقطه باعث شد که ما تصمیمی بگیرم ، تصمیم گرفتیم که خودمون نباشیم …
ولی عشق مهمونه ناخونده ی هر قلبیه!
داستان درباره ی گروهی دختر است که می خوان از پسرا انتقام بگیرن ، با روش دلبری!



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان خودت باش | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , داستان عاشقانه , دانلود , دانلود خودت باش , دانلود خودت باش pdf , دانلود خودت باش اندروید , دانلود خودت باش موبایل , دانلود خودت باش کامل , دانلود رایگان , دانلود رمان , با فرمت java , apk , epub (مخصوص موبایل جاوا , اندروید و آیفون) , با فرمت pdf , ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 187
نویسنده : جهان پسند

Setarei Ke Setareh Bod دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : ستاره ای که ستاره بود 

2 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : zmnm کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.8 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 1.1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 250

14 دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | zmnm کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان درباره ی کسیِ که برای ادامه ی زندگی مجبور شده دست به کاری بزنه که از هر کسی برنمیاد …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان ستاره ای که ستاره بود, دانلود رمان ستا,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 83
نویسنده : جهان پسند

Ghafe Eshgh دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : قاف عشق 

2 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : shamimeyas کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.2 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 198

14 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ارغوان دختر جوان و با احساسی است که دچار احساسی زودگذر می شود. 
با اتفاقی تلخ و تلنگروار ، خیال می کند به راحتی می تواند این احساس را به دست فراموشی بسپارد …
روزها می گذرد تا این که …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان قاف عشق | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان ع�,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 644
نویسنده : جهان پسند

  Tavane Deltangi دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : تاوان دلتنگی 

2 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : یاسمن ملکان کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.5 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 150

14 دانلود رمان تاوان دلتنگی | یاسمن ملکان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

دختری مغرور که دست نیافتنی بودن را افتخار می داند ، عشقی عمیق و بی نظیر را پس می زند تا بازنده نباشد غافل از اینکه خودش گرفتار این عشق است … 
دلتنگ می شود!! اما در این دنیا هیچ چیزی بی حساب و کتاب نیست …
این پس زدن تاوانی دارد به نام پس زده شدن …
تاوانی برای دلتنگی!



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان تاوان دلتنگی | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , دانلود تاوان دلتنگی, دانلود تاوان دلتنگی pdf, دانلود تاوان دلتنگی اندروید, دانلود تاوان دلتنگی موبایل, دانلود تاوان دلتنگی کامل, دانلود رایگا�,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 512
نویسنده : جهان پسند

Mani Digar دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : منی دیگر 

2 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : red_rose کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.6 (پی دی اف) – 0.5 (پرنیان) – 1.2 (کتابچه) – 0.5 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 249

14 دانلود رمان منی دیگر | red rose کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

یکی بود یکی نبود
زیر گنبد کبود دختری بود، چش عسلی، پیرهن پری
ولی این دخترک قصه ی ما، دل پر غصه ای داشت
زندگیش قشنگ نبود
میون باغ دلش، گل های رنگارنگ نبود
پدرش پدر نبود
سهمش از زندگی جز ، روزای دربه در نبود
روزی از همین روزا
روزای خوب خدا
یکی اومد، در خونشون رو زد
درو وا کرد و نگاهش، به ته کوچه رسید
خود خوشبختی رو دید
گل حسرت تو دلش خشکید و خشکید…



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان منی دیگر | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمان منی دیگر, دانلود رمان منی دیگر کامل, دانلود رمانهای red_,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 367
نویسنده : جهان پسند

Gashte Ershad دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : گشت ارشاد 

2 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : fereshte 69 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.6 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 144

14 دانلود رمان گشت ارشاد | fereshte 69 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

شایسته نفیسی دختر بزرگ شده در یک خانواده متعصب سعی داره راهشو از اونا جدا کنه ولی …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان گشت ارشاد | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان , دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 142
نویسنده : جهان پسند

  Ta Nagardi Ashena دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : تا نگردی آشنا 

2 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : لیلا . م کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.8 (پی دی اف) – 0.5 (پرنیان) – 1.2 (کتابچه) – 0.5 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 429

14 دانلود رمان تا نگردی آشنا | لیلا . م کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

قصه ی تا نگردی آشنا ، قصه ی زندگیه ، شادی داره ، غم داره ، سختی و درکنارش راحتی ، قصه زندگی د وتا مرد .
قصه ی اشتباهات مردی که به خاطر پدر بودنش خودش رو محق می دونه که برای زندگی اعضای خانواده و بچه هاش تصمیم بگیره و در این راه مشکلاتی رو برای بچه هاش رقم می زنه و طی اتفاقاتی به اشتباه خودش پی می بره و راه درست رو پیدا می کنه . 
و قصه زندگی مردی که از کسی که فکر می کنه دوستش داشته نارو می خوره و نگاهش نسبت به زندگی و همه ی زنهای اطرافش عوض می شه و می خواد تا ابد تارک دنیا بمونه ، چون از نظرش نمی شه به زنی در نقش همسر اعتماد کرد ولی اونم با تجربه ی یه عشق ناب و پاک تمام ذهنیتش عوض می شه و دلبسته ی دختری می شه که معنی همه چی رو براش عوض می کنه .
قصه ی آدمهایی که غریب هستن ولی لطف خدا شامل حالشون می شه و آشنا می شن ، با خدا ، با خودشون و با دیگران .



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان تا نگردی آشنا | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, تا نگردی آشنا, تا نگردی آشنا کامل, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود تا نگردی آشنا, دانلود تا نگردی آشنا pdf, دانلود تا نگردی آشنا اندروید, دانلود تا نگردی آشنا موبایل, دانلود تا نگردی آشنا کامل, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان تا نگردی آشنا, دانلود رمان تا نگردی آشنا کامل, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمانهای لیلا , م, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب تا نگردی آشنا, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان تا نگردی آشنا, رمان تا نگردی آشنا برای موبایل, رمان تا نگردی آشنا کامل, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان نوشته لیلا , م, رمانهای لیلا , م, رمانی ایرانی, لیلا , م, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب تا نگردی آشنا, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتابچه,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 260
نویسنده : جهان پسند

Naji دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : ناجی 

2 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : mahsa.raad کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3.1 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 311

14 دانلود رمان ناجی | mahsa.raad کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان یه دختر داغدیده رو روایت میکنه که … داغ دیدنش عادی نیست … 
داغی از جنس تن رو چشیده و نتونسته بعد از گذشت زمان زیادی با این موضوع کنار بیاد …
زندگیش رو به پوجی میره … امیدی به آینده نداره … تا جایی که یه ناجی براش پیدا میشه … 
بدنبال یک ناجی …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان ناجی | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android, epub, iphone, jar, Java, mahsa , raad, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمان ناجی, دانلود رمان ناجی کامل, دانلود رمانهای mahsa , raad, دانلود ناجی, دانلود ناجی pdf, دانلود ناجی اندروید, دانلود ناجی موبایل, دانلود ناجی کامل, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب ناجی, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان ناجی, رمان ناجی برای موبایل, رمان ناجی کامل, رمان نوشته mahsa , raad, رمانهای mahsa , raad, رمانی ایرانی, ناجی, ناجی کامل, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتاب ناجی, کتابچه,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 110
نویسنده : جهان پسند

Mosighie Eshgh دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : موسیقی عشق 

2 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : masumeh01 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 5.9 (پی دی اف) – 0.5 (پرنیان) – 1.2 (کتابچه) – 0.5 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 582

14 دانلود رمان موسیقی عشق | masumeh01 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان در مورد دختریه که توی زندگیش مشکلاتی داره و تنها با مادرش زندگی میکنه .
بر حسب اتفاق مادرش تصادف میکنه و توی بیمارستان بستری میشه . دنبال کار میگرده و بالاخره راضی میشه تو خونه ی یک نفر کار کنه تا بتونه خرج بیمارستان مادرش رو بده . 
وارد اون خونه میشه در حالی که سرنوشت چیز دیگه ای رو براش رقم میزنه و زندگیشو عوض میکنه …
اونو در مسیری قرار میده …
مسیری لبریز از عشق … هیجان … نا امیدی …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان موسیقی عشق | (PDF و موبایل)ودانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android, epub, iphone, jar, Java, masumeh01, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمان موسیقی عشق, دانلود رمان موسیقی عشق کامل, دانلود رمانهای masumeh01, دانلود موسیقی عشق, دانلود موسیقی عشق pdf, دانلود موسیقی عشق اندروید, دانلود موسیقی عشق موبایل, دانلود موسیقی عشق کامل, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب موسیقی عشق, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان موسیقی عشق, رمان موسیقی عشق برای موبایل, رمان موسیقی عشق کامل, رمان نوشته masumeh01, رمانهای masumeh01, رمانی ایرانی, موسیقی عشق, موسیقی عشق کامل, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتاب موسیقی عشق, کتابچه,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 2548
نویسنده : جهان پسند

Cheshmane Sard دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : چشمان سرد 

2 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : رویا(dream) کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3.7 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 453

14 دانلود رمان چشمان سرد | رویا(dream) کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

یک دختر تنها! بی کس! پیله تنهاییش را خودش تنیده! پیله اش سنگیست! اما سنگ هم فرو خواهد ریخت کافیست که جویباری عاشقانه نرم و لطیف از کنارش گذر کند! کجاست این جویبار؟
او مینوازد همچون اسمش طنین مینوازد تا درگیر و دار دنیا از ناملایماتش بگریزد!
او را خسته کرده اند. لبخند را از او گرفته برایش غم به ارمغان آورده اند …
کجایی جویبار باید تن او را غسل دهی . خسته در پی انتهای زندگیش راه میرود! 
چندیست که کشتی شکسته قلبش پهلو نگرفته و تنها در دریای خروشان سرگردان است!
طنین اش را مییشنوی؟ نوای درد مینوازد! منتظر …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان چشمان سرد | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمان چشمان سرد, دانلود رمان چشمان سرد کامل, دانلود رمانهای رویا(dream), دانلود چشمان سرد, دانلود چشمان سرد pdf, دانلود چشمان سرد اندروید, دانلود چشمان سرد موبایل, دانلود چشمان سرد کامل, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب چشمان سرد, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان نوشته رویا(dream), رمان چشمان سرد, رمان چشمان سرد برای موبایل, رمان چشمان سرد کامل, رمانهای رویا(dream), رمانی ایرانی, رویا(dream), نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, چشمان سرد, چشمان سرد کامل, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتاب چشمان سرد, کتابچه,دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 204
نویسنده : جهان پسند

 va baz sarnevesht دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : و باز سرنوشت

2 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : helga1980 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.6 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 252

14 دانلود رمان و باز سرنوشت | helga1980 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

حاج خانوم باستانی، به علت ورشکستگی پدرش مجبور می شه آواره این ور اونور باشه و سر از خونه امیر علی فروهر ، که داره دوره تخصصش رو می گذرونه اون هم تو ژاپن ، در میاره البته به واسطه عموی امیر علی که به نوعی در آوارگی این حاج خانوم مقصر بوده و …



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان و باز سرنوشت | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android, epub, helga1980, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمان و باز سرنوشت, دانلود رمان و باز سرنوشت کامل, دانلود رمانهای helga1980, دانلود و باز سرنوشت, دانلود و باز سرنوشت pdf, دانلود و باز سرنوشت اندروید, دانلود و باز سرنوشت موبایل, دانلود و باز سرنوشت کامل, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب و باز سرنوشت, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان نوشته helga1980, رمان و باز سرنوشت, رمان و باز سرنوشت برای موبایل, رمان و باز سرنوشت کامل, رمانهای helga1980, رمانی ایرانی, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, و باز سرنوشت, و باز سرنوشت کامل, پرنیان, پی دی اف, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتاب و باز سرنوشت, کتابچه, دانلود رمان,با فرمت java,apk,epub (مخصوص موبایل جاوا ، اندروید و آیفون),با فرمت pdf, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 1189
نویسنده : جهان پسند

Edam Ya Entegham دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : اعدام یا انتقام 

2 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شیوا_sh کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.7 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 633

14 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ابتدای داستان در مورد دو زوجه ، دو زوجی که هر کدوم عاشق همسرشون هستن ! ولی با یه تصادف ، همسر یکی از این زوج ها از بین میره و اون سه نفر دیگه رو تو مسیر هم قرار میده !
علی راضی به رضایت نمیشه ، تنها حرفی که روی زبونشه ، قصاصه ! و اینکه سهیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده !
قانون باید اونو مجازات کنه !
حکم دادگاه ، اعدامه !
اعدام سهیل !
بهارم که عاشق سهیل همسرشه ، هر کاری میکنه تا از علی رضایت بگیره حتی …
و علی راضی میشه ، اما فقط به یه شرط ، اونم اینکه …
” لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست “

 

 



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان اعدام یا انتقام | (PDF و موبایل) , دانلود رمان , دانلود کتاب , کتابخانه مجازی , android , epub , iphone , jar , Java , PDF , آندروید , آیفون , اعدام یا انتقام , اعدام یا انتقام کامل , اندروید , ایفون , جاوا , داستان , داستان ایرانی , داستان عاشقانه , دانلود , دانلود اعدام یا انتقام , دانلود اعدام یا انتقام pdf , دانلود اعدام یا انتقام اندروید , دانلود اعدام یا انتقام موبایل , دانلود اعدام یا انتقام کامل , دانلود رایگان رمان , دانلود رمان , دانلود رمان pdf , دانلود رمان اعدام یا انتقام , دانلود رمان اعدام یا انتقام کامل , دانلود رمان الکترونیکی , دانلود رمان اندروید , دانلود رمان ایرانی , دانلود رمان برای اندروید , دانلود رمان عاشقانه , دانلود رمان عاشقانه ایرانی , دانلود رمانهای شیوا_sh , دانلود کتاب اعدام یا انتقام , دانلود کتاب اندروید , دانلود کتاب ایرانی , دانلود کتاب ایرانی عاشقانه , دانلود کتاب برای اندروید , دانلود کتاب داستان , دانلود کتاب رمان , دانلود کتاب رمان ایرانی , دانلود کتاب عاشقانه , دانلود کتاب موبایل , رمان , رمان pdf , رمان اعدام یا انتقام , رمان اعدام یا انتقام برای موبایل , رمان اعدام یا انتقام کامل , رمان اندروید , رمان ایرانی , رمان برای اندروید , رمان جدید , رمان عاشقانه , رمان عاشقانه جدید , رمان نوشته شیوا_sh , رمانهای شیوا_sh , رمانی ایرانی , شیوا_sh , نوشته کاربر نجمن , نوشته کاربر نودهشتیا , پرنیان , پی دی اف , کتاب آندروید , کتاب آیفون , کتاب اعدام یا انتقام , کتاب اندروید , کتاب برای اندروید , کتاب برای موبایل , کتاب رمان ایرانی , کتاب مخصوص موبایل , کتاب موبایل , کتابچه , دانلود رمان , با فرمت java , apk , epub (مخصوص موبایل جاوا , اندروید و آیفون) , با فرمت pdf , ,
وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 516
بازدید ماه : 792
بازدید کل : 7453
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com