دانلود کتاب رمان لکه ننگ اثر هری گری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 112
نویسنده : جهان پسند

ebook-Pdf

درباره نویسنده :
وی با نام هرشل گولدبرگ/Herschel Goldberg در ۱۹۰۱ در روسیه متولد شد. والدینش اسرائیل و سلیا گولدبرگ، در ۱۹۰۵ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند. هرشل در آمریکا شروع به تحصیل کرد، اما در کلاس هفتم مدرسه را رها کرد و به زودی خود را در میان تبهکاران یافت. بر خلاف و وی برادرش هایمان گولدبرگ/ Hyman Goldberg به تحصیل ادامه داد و در روزنامه های متعدد شروع به انتشار مقالات خود کرد. بعدها در نیویورک پست منتقد غذا شد چند کتاب از جمله “مامور ما در آشپزخانه”، و “پرودنس پنی/Prudence Penny”(یکی از معروف زنان آشپز) تالیف کرد.
علت گرایش هایمان به نوشتن درباره غذاها را شاید بتوان در حادثه ای جست که در ۱۹۱۲ منجر به بستری شدن پدرش در بیمارستان شد. اسرائیل گولدبرگ برای عمل جراحی به بیمارستان رفت و سلیا در غیاب وی، شروع به پختن غذا برای مردان همسایه کرد تا بتواند پولی گرد آورده و خانواده اش از اروپا به آمریکا بیاورد. زمانی که اسرائیل از بیمارستان مرخص شد، خیلی سریع دریافت که سلیا کسب و کار خوش آتیه و درخشانی به راه انداخته است. این اتفاق انگیزه اسرائیل در تاسیس یک رستوران شد و طبعاً تمام فرزندانش-هری و هایمان- به او در اداره این رستوران کمک کردند.
هرشل در ۱۹۳۲ گری با میلدرد بکر/ Mildred Becker ازدواج کرد، و صاحب سه فرزند به نام های بورلی، هاروی و شمعون شدند. وی پس از تصادفی در پنجمین دهه عمرش که منجر به بستری شدن او در بیمارستان شد، تصمیم به نوشتن زندگی نامه اش در دهه بیست و سی گرفت. دورانی که تبهکاران خرید و فروش در نیویورک را زیر نفوذ خود گرفته بودند. وی برای حفاظت از خود و خانواده اش، نام خانوادگی خود را به گری تغییر داد.
هری گری در اکتبر ۱۹۸۰ و مدت بسیار کوتاهی پیش از آغاز فیلمبرداری “روزی روزگاری در آمریکا” بر اساس اولین کتابش “اوباش” درگذشت. اقتباس سه ساعت و نیمه سرجیو لئونه از کتاب وی منجر به خلق شاهکاری شد که بی تعارف می شود آن را یکی از سه درام جنایی/گنگستری برجسته کل تاریخ سینما لقب داد.
رابرت دنیرو در این فیلم نقش دیوید آرونسون ملقب به نودلز/ David “Noodles” Aaronsonرا بازی کرده که در واقع نام مستعاری است که هرشل گولدبرگ برای خود برگزیده بود. ۱۹ سال پس از مرگ گولدبرگ، در دسامبر ۱۹۹۹، پسرش شمعون ستاره ای در پیاده روی ستارگان در پالم اسپرینگز به یاد هری “نودلز” گری نصب کرد

 

 




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب رمان لکه ننگ اثر هری گری , دانلود کتاب , دانلود رمان , دانلود کتاب لکه ننگ , دانلود کتاب هری گری , دانلود کتاب لکه ننگ اثرهری گری , دانلود کتاب لکه ننگ نوشته هری گری گری , دانلود رمان هری گری , دانلود رمان لکه ننگ , دانلود رمان لکه ننگ اثر هری گری , دانلود رمان لکه ننگ نوشته هری گری , رمان , کتاب , رمان لکه ننگ اثر هری گری , جدید‎ , ‎داستان‎ , ‎رایگان‎ , ‎رمان‎ , ‎لینک مستقیم , ‎کتاب الکترونیکی , ‎‏ لکه ننگ ‏‎ , ‎‏ هری گری , ‏‎ ‎دانلود ‏کتاب های هری گری‎ , ‏‎ ‎نویسنده‎ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 684
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 1012
بازدید ماه : 1288
بازدید کل : 7949
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com